Premium in de overtreffende trap

13-Sep-2016

 

Zwitsers next topmodel

Stel: je bent een stuk Zwitserse chocolade van een bekend A-merk. Als kanjer van 300 gram lig je tussen al even beroemde landgenoten in het premium schap. Hoe laat je consumenten weten dat ze juist jou moeten hebben en niet die andere?

 

Kartonnen verpakking met goudfolie

Vergeet die oude verpakking van papier. Want als Zwitsers next topmodel kleed jij je in een mooie kartonnen doos met geprägd logo en goudfoliedruk. Zo'n outfit is een verkoper die geluidloos brult en bij marketing zijn ze helemaal blij, want de kassa rinkelt. Je hebt echter één probleem. De machine die hiervoor nodig is, is groot en duur (€ 600.000,-), vraagt om een nieuw gebouw en heeft een te grote capaciteit. Hoe maak je je ambities waar?

 

 

Otto Haensel

Lareka heeft eigen ideeën over verpakken en verpakkingsmachines. Zwitsers next topmodel creëer je door een oude Otto Haensel HTUG uit 1960 te verbouwen. Resultaat? Deze Haensel kan nu in één fase alufolie en karton verpakken. Voeg een nieuwe formaatset toe, een nieuw lijmsysteem en een nieuwe veiligheidsomkasting en je hebt een model dat klaar is voor de top.

 

Slim met kosten

De gehele operatie duurde acht weken en voor een fractie van een nieuwe machine maak je het verschil in het schap. De klant heeft in 7 maanden tijd zn omzet verdubbeld ten opzichte van 2015! Mooi meegenomen, zo'n besparing. Wie heeft er trek in meer omzet?

 

Ook op zoek naar machines die het verschil maken?

Bel Lareka: +31 40 208 66 66.

Please reload

+31 40 208 66 66

Service & information

Sales & information

  • YouTube - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • Pinterest - White Circle
  • Facebook - White Circle
  • Twitter - White Circle

OPTIMIZE YOUR PACKAGING