Ruby chocolate. Bekijk de trends door een roze bril

15-May-2018

 

 

 

Callebaut verraste vorig jaar vriend en vijand door ruby chocolate te introduceren. Een voltreffer, deze hedonistische verwennerij. Millennials hadden de smaak direct te pakken. Als innovator organiseerde Lareka snel een proeverij om de medewerkers te informeren over de hoogste vorm van genot.

 

De proef op de som

Ruby chocolade, hoe smaakt dat? Eet het en je weet het. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Kitkat ging met de primeur van Callebaut aan de haal en Japan mocht als eerste proeven. Medewerkers van Lareka volgden snel daarna. Via via bestelden we in Japan de ruby chocolate van Kitkat. Een roze wolk? Echt enthousiast waren we niet. Van mooie ruby smaakstructuren was weinig terug te vinden.

 

Revanche in België

Gelukkig konden we Japan snel vergeten. In België vond de herkansing plaats en proefden we opnieuw. En hoe! Bij kwaliteitschocolatier Boon uit Hasselt vielen we met onze neus in de boter. Dit was de ruby chocolade zoals Callebaut bedoeld had. Klasse! Premium in zijn mooiste vorm. Dit wordt een hit.

 

Ideeën van Lareka

Ruby chocolade loopt zich warm. De markt heeft er zin in en millennials al helemaal. Hoe vertaal je deze ontwikkeling naar premium verpakkingen en vervolgens technische oplossingen? Wij houden wel van uitdagingen. Bekijk de kansen door een roze bril en bel Lareka. Dan verras je straks vriend en vijand.

 

 

Please reload

+31 40 208 66 66

Service & information

Sales & information

  • YouTube - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • Pinterest - White Circle
  • Facebook - White Circle
  • Twitter - White Circle

OPTIMIZE YOUR PACKAGING