Optimizing our service. Een “nieuw” gezicht



Over de jaren heen hebben we met Lareka een sterke reputatie opgebouwd op het gebied van globale (after-sales) service en spare parts. Service staat bij ons hoog in het vaandel. Een verpakkingsmachine is tenslotte enkel van waarde als de machine draait. Om onze klanten hierin nog beter bij te staan, is er binnen Lareka een nieuwe functie gecreëerd volledig gericht op het optimaliseren van onze service.


Een man met ervaring

De nieuwe functie, service coördinator, wordt ingevuld door Jan Pieter Eijkelenboom. Binnen Lareka heeft Jan Pieter ruim 23 jaar ervaring als mechanisch- en elektromonteur. Hij is gespecialiseerd in de revisie en het onderhoud van verpakkingsmachines, wat voornamelijk gebeurt bij klanten op locatie. Daarnaast heeft Jan Pieter zich in het verleden intensief gericht op het ontwikkelen en geven van (online) machine trainingen. Zijn ervaring op het gebied van service en optimalisatie in combinatie met zijn probleemoplossend vermogen maakt Jan Pieter de geschikte persoon voor deze nieuwe positie.


Duidelijkheid: een vast aanspreekpunt

Als service coördinator wordt Jan Pieter het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Het doel is om het klantcontact te intensiveren en vragen van klanten binnen een werkdag van antwoord te voorzien. Verder houdt het ‘optimaliseren van onze service’ in dat er meer aandacht komt voor het ontwikkelen van machine trainingen en het moderniseren van ‘verouderde’ verpakkingsmachines bij onze klanten.


Snel en efficiënt dankzij service op afstand

Reizen wordt momenteel beperkt door de COVID-19 maatregelen. Toch moet chocolade verpakt worden, machines geïnstalleerd worden en storingen opgelost worden. Als reactie hebben we ‘remote service’ toegevoegd aan ons servicepakket. Hiermee kunnen we vanuit onze fabriek in Valkenswaard (Nederland) live meekijken in de machine op locatie van de klant. Met real-time data-analyses, beeld en geluid kunnen problemen in een vroeg stadium ontdekt worden. Het oplossen gebeurt met behulp van een-op-een videogesprekken. Voor veelgestelde vragen en problemen (FAQ’s) worden instructiefilmpjes en whitepapers ontwikkeld. Remote service verhoogt de flexibiliteit van onze service terwijl (reis)tijd en kosten worden bespaard.


Vanaf nu kun je dus voor alle vragen met betrekking tot service en spare parts terecht bij ons vaste aanspreekpunt.


Jan Pieter Eijkelenboom

Servicecoördinator

service@lareka.nl

+31 40 2086650 (ook bereikbaar via Whatsapp)

www.lareka.nl

Lareka

Address

Lareka Confectionery Equipment B.V.

John F. Kennedylaan 1

5555 XC Valkenswaard

The Netherlands

Contact

+31 40 208 66 66

info@lareka.nl

Follow us